یادداشت های من

یادداشت های من

یادداشت های من

به سراغم بیا
اینجا در امن ترین گوشه دنیا نشسته ام.
و می نویسم
از تو...
از پیچش گل در لحظه های زندگی
می نویسم از نفسی که از دلی گرم بیرون می آید.

آخرین مطالب

عبور میکنم

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ

 

 

به عقب برگشتم

به روز هایی که رفت و دیگر هیچوقت برنگشت

عبور میکنم.

زمان میگذرد و میرود

و تو میمانی و یک آدم تو خالی و پوچ

عبور میکنم

به عقب برمیگردم

به روزهایی که دیگر نمی آید

به روزهایی که وابستگی هایم را از من گرفت

و من عبور میکنم از تمام وابستگی هایم

و من عبور میکنم از روزهای رفته زندگیم

و من عبور میکنم از تمام گذشته تلخم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
پریسا ملکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی