یادداشت های من

یادداشت های من

یادداشت های من

به سراغم بیا
اینجا در امن ترین گوشه دنیا نشسته ام.
و می نویسم
از تو...
از پیچش گل در لحظه های زندگی
می نویسم از نفسی که از دلی گرم بیرون می آید.

آخرین مطالب

فاصله

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ب.ظ

امروز تصمیم گرفتم ازت دور شوم

از دورترین فاصله ها به چشمانی که نمیبینم. به دستانی که لمس نمیکنم. زل میزنم.

ازت دور می شوم تا به خودت نزدیک شوی

نزدیک نمی شوم که آزرده خاطر نشوی 

که فلبم تیکه تیکه نشود از زخم زبون زدنات

یه روز هایی از زندگی باید از هم فاصله بگیریم تا به درد هم زخم بیشتر نزنیم

نزدیک هم که باشیم درد بیشتر می شود و دور باشیم یه درد دیگر...

ازت دور می ایستم و درگیر نگاهی می شوم که ازم دریغ کردی

درگیر حرف هایی می شوم که ازم گرفتی

قشنگی فاصله به اینه که ما رو با خودمون تنها میکنه و کسی جز خودمون نمیمونه که کمکمون کنه...

به قول شاملو:  دل های ما که به هم نزدیک باشد دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم. دور باش اما نزدیک. من از نزدیک بودن های دور می ترسم.

و حالا من میگم: تو دلم باشه خیالم راحته هر جا برم هست دیگه...

حالا تو هر چی می خوای دور باش و فاصله بگیر...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۶
پریسا ملکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی